Lietošanas noteikumi

Sākums

-

Lietošanas noteikumi

Noteikumos izmantoto jēdzienu skaidrojums

stamars.lvwww.stamars.lv e-komercijas vietne, kas ir SIA „Stamars” (reģistrācijas numurs 40003263508, juridiskā adrese Pakalniešu iela 7, Rīga, LV-1024, norēķinu konts LV56HABA0001408038606) īpašumā un kurā tiek pārdotas preces un pakalpojumi.

Pārdevējs” – juridiskā persona SIA „Stamars” (reģistrācijas numurs 40003263508, juridiskā adrese Pakalniešu iela 7, Rīga, LV-1024), kuras preces un pakalpojumi tiek pārdoti vietnē www.stamars.lv un kas nodrošina Pircēja pasūtījuma izpildi.

Pircējs” – juridiska persona vai rīcībspējīga fiziska persona.

Konts” – atbilstoši stamars.lv lietošanas noteikumiem veikta Pircēja reģistrācija vietnē www.stamars.lv, kā rezultātā izveidots personīgs Pircēja konts jeb profils, kurā tiek saglabāti viņa personas un/vai pārstāvētā uzņēmuma dati un pasūtījumu vēsture.

Preces” - jebkura veida preces, kas ir izstādītas pārdošanai interneta veikalā. Pircējs tās var iegādāties, taču ne visas preces vienmēr būs pieejamas – ja prece vairs nav pieejama noliktavā, to uzreiz iegādāties nevar jeb šāda opcija nav pieejama.

Preces cena” - Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk – PTAC) vadlīnijas Nr. 21 skaidro, ka “preču un pakalpojumu cenu norādīšana kalpo kā iespēja patērētājam, pieņemot lēmumu par darījuma (lasīt – pirkuma) slēgšanu, veikt cenu salīdzināšanu”. Interneta veikalā preces cena pirkuma veikšanas brīdī tiek norādīta pie katras preces, tajā iekļaujot Pievienotās vērtības nodokli (PVN).

Personas dati” – jebkāda informācija par identificētu vai identificējamu fizisku personu (datu subjektu), kuru tieši vai netieši var identificēt vispirms pēc tādiem identifikatoriem kā vārds un uzvārds, personas kods, atrašanās vietas dati un interneta identifikators vai citiem piemērojamiem identifikatoriem.

Privātuma politika” – Stamars SIA dokuments, kurā ietverti pamatnoteikumi Personas datu vākšanai apstrādei, glabāšanai un iznīcināšanai , izmantojot www.stamars.lv.

Noteikumi” – e-komercijas vietnes stamars.lv lietošanas noteikumi jeb nosacījumi.

Iepirkuma grozs” - gluži kā fizisks iepirkuma grozs veikalā, Interneta veikalā Pircējs ievieto vēlamās preces virtuālā un vizuāli atpazīstamā iepirkuma grozā. Līdzīgi kā fiziskā veikalā, arī Interneta veikalā Pircējs var brīvi pievienot un izņemt preces no iepirkuma groza pirms apmaksas veikšanas. Kad ir veikts maksājums, preces no iepirkuma groza vairs izņemt nevar.

 

1. Vispārīgie noteikumi

1.1 Šie pirkšanas un tīmekļa vietnes lietošanas noteikumi nosaka interneta veikala stamars.lv, vispārējos lietošanas noteikumus. Noteikumi tiek piemēroti, kad Pircējas izvēlas, pasūta un nopērk preces, kas tiek piedāvātas internetveikalā, vai citādi izmanto internetveikala sniegtos pakalpojumus.

1.2. Šie Noteikumi attiecināmi uz Pircējiem fiziskām personām. Uz juridiskām personām Noteikumi un citi vietnē stamars.lv izvietotie nosacījumi attiecināmi tajās daļās, kas nav atrunātas savstarpējos līgumos vai, ja Pircējs - juridiska persona veic pirkumus vietnē stamars.lv bez savstarpēja līguma noslēgšanas. Uz Pircējiem, kuri nav uzskatāmi par patērētājiem nav attiecināmas Noteikumos norādītās patērētāja tiesības un pienākumi.

1.3. Lai izmantotu vietni stamars.lv, Pircējs iepazīstas ar Noteikumiem un to apliecina, veicot atzīmi  pie teikuma „Esmu iepazinies un piekrītu e-veikala Lietošanas noteikumiem.” Šādā veidā apstiprināti Noteikumi ir gan Pircējam (fiziskai personai), gan Pārdevējam saistošs juridisks dokuments, kas nosaka Pircēja un Pārdevēja tiesības un pienākumus, preču un pakalpojumu (turpmāk Noteikumos ar jēdzienu prece atbilstoši kontekstam jāsaprot gan preces, gan pakalpojumi) iegādes un apmaksas nosacījumus, preču piegādes un atgriešanas kārtību, pušu atbildību un citus ar preču pirkšanu un pārdošanu vietnē stamars.lv saistītos noteikumus.

1.4. Pircējs, apstiprina Noteikumus gan Konta reģistrācijas laikā, gan veicot katru pirkumu stamars.lv vietnē. Vietnē stamars.lv, sadaļā Lietošanas noteikumi, vienmēr pieejama Noteikumu jaunākā, spēkā esošā redakcija.

1.5. Pirkt preces stamars.lv ir tiesības juridiskai personai vai rīcībspējīgai fiziskai personai. Rīcībspējīga fiziska persona ir persona, kura ir pilngadīga un kuras rīcībspēja nav ierobežota ar tiesas spriedumu. Pircējs fiziska persona, kura vietnē stamars.lv iegādājas preces vai pakalpojumus nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību ir patērētājs un uz viņu attiecināmas visas tiesību aktos patērētājam noteiktās tiesības un pienākumi. Jebkura persona, kura nav patērētājs šo Noteikumu izpratnē ir juridiska persona. Pircēju -juridisko personu vārdā rīkojas to izpildinstitūcijas un/vai pilnvarotie pārstāvji, Noteikumos noteiktā kārtībā piereģistrējoties vietnē stamars.lv

1.6. Pircējs, apstiprinot Noteikumus un iepazīstoties ar Privātuma politiku un vietnes stamars.lv citiem nosacījumiem, apstiprina, ka viņam ir tiesības iegādāties preces un pakalpojumus stamars.lv.

1.7. Ja rodas nepieciešamība vai iestājas Latvijas Republikas tiesību aktos noteikti apstākļi, Pārdevējam pēc saviem ieskatiem ir tiesības grozīt, labot vai papildināt Noteikumus. Jaunā Noteikumu redakcija ir spēkā ar tās publicēšanu stamars.lv

1.8. Pircējam ir pienākums iepazīties ar stamars.lv publicēto Privātuma politiku.

1.9. Ņemot vērā, ka Pārdevējam jānosūta visa informācija par pasūtījuma izpildi Pircējam e-pastā, visos gadījumos Pircējs pats ir atbildīgs par derīgas e-pasta adreses paziņošanu Pārdevējam.

1.10. Izmantojot šo vietni, persona piekrīt:
1.10.1 izmantot šo vietni tikai likumīgiem pieprasījumiem un pasūtījumiem;
1.10.2 neizdarīt nepatiesus vai viltotus pasūtījumus. Ja izdarītais pasūtījums tiek pamatoti uzskatīts par tādu, tīmekļa vietnes pārvaldnieks būs tiesīgs atcelt pasūtījumu un informēt attiecīgās iestādes;
1.10.3 pareizi un precīzi norādīt savu e-pasta adresi, dzīvesvietas adresi un / vai citu kontaktinformāciju kas nepieciešama preču pasūtīšanai un piegādes nodrošināšanai. Izmantojot šo vietni, persona piekrīt tam, ka mēs varam izmantot šo informāciju, lai sazinātos ar viņu (sk. Paziņojumu par privātumu).

2. Pirkuma veikšana

2.1. Pircējs var pasūtīt Preces stamars.lv vienā no šiem veidiem: tiešsaistē, reģistrējoties stamars.lv (ievadot savu e-pasta adresi un paroli); tiešsaistē, nereģistrējoties stamars.lv; e-pastā. Juridiskas personas, arī zvanot pa tālruni.

2.2. Pasūtot Preces vienā no augstāk norādītajiem veidiem, Pircējam tiešsaistē sistēmas attiecīgajos informācijas laukos jānorāda pasūtījuma pareizai izpildei nepieciešamie Personas dati, kas tiek apstrādāti saskaņā ar tiešsaistē Privātuma politiku. Veicot pasūtījumu, Pircējs piekrīt Noteikumiem un to piemērošanai.

2.3. Kad Pircējs ir izvēlējies preci vai pakalpojumu, izveidojis Preču grozu un izpildījis visas pasūtījuma noformēšanas darbības, no kurām pēdējā ir maksājuma veida izvēle un apstiprināšana, tiek uzskatīts, ka starp Pārdevēju un Pircēju ir nodibinātas pirkuma tiesiskās attiecības un ir noslēgts pirkuma līgums, t.i. ar Pircēju - fizisku personu par pirkumu ir noslēgts distances līgums un Noteikumi ir neatņemama distances līguma sastāvdaļa. Pircējs tiek informēts par pasūtījuma apstiprināšanu, nosūtot paziņojumu uz Pircēja norādīto e-pastu.

2.4. Apstiprinot Noteikumus, Pircējs piekrīt, ka viņa pasūtītās preces instrukcija latviešu valodā ir publicēta vietnē stamars.lv, ja vien instrukcija nav pieejama ražotāja vietnē. Visa būtiskā informācija par preci un tās īpašībām ir dota preces aprakstā stamars.lv.

2.5. Katrs Pircēja pasūtījums tiek saglabāts stamars.lv un Pārdevēja datu bāzē to Privātuma politikas noteiktajā kārtībā.

2.6. Vietnē stamars.lv dažādās pirkuma stadijās tiek attēloti validācijas ekrāni, kas neļauj turpināt pasūtījuma izdarīšanu, ja šajās nodaļās dati tika ievadīti nepareizi. Šajā vietnē tiek attēlota arī pilnīga informācija par precēm, ko tīmekļa vietnes lietotājs ir pievienojis iepirkumu grozam iepirkšanās laikā, lai lietotājs varētu mainīt pasūtījuma informāciju pirms apmaksas.

2.7. Piegādes apmaksa un preču apmaksa tiek veikta vienlaicīgi.

2.8. Ja maksājums par precēm netika saņemts, pasūtījums netiks izpildīts, izņemot gadījumus, kad klients izvēlas maksājuma veidu, kas ļauj veikt maksājumus pasūtījuma saņemšanas (pieņemšanas) brīdī (iespējams tikai pie preču saņemšanas Pakalniešu ielā 7, Rīgā, LV-1024).

2.9. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas preces tiks piegādātas 5 darba dienu laikā. Pārdevējs apstrādā pasūtījumus darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00. Ārpus šī laika veiktie pasūtījumi tiek apstrādāti un sagatavoti nākošajā darba dienā. Piemēram, ja pasūtījums tiek veikts piektdienas vakarā pēc plkst. 18:00 vai sestdien/svētdien, tad pasūtītās preces tiks izsūtītas pirmdien. Ja pasūtījums tiek veikts trešdienas vakarā pēc plkst 18:00, un nākošā diena ir svētku diena, tad pasūtījums tiks apstrādāts un preces izsūtītas piektdien, ja tā nav svētku diena. Svētku laikā piegāde var aizņemt vairāk laikā. Ja divu darba dienu laikā nesaņēmāt pasūtījuma apstiprinājumu, informējiet mūs kādā no šiem veidiem:
pa tālruni: +371 27850656,
rakstot uz e-pastu:
market@stamars.lv

2.10. Pircējs ir atbildīgs par iepirkumu groza satura pārbaudi pirms pasūtījuma izdarīšanas un maksājuma veikšanas.

3. Pircēja tiesības un pienākumi

3.1. Pircējam ir tiesības iegādāties preces un pasūtīt pakalpojumus stamars.lv šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

3.2. Pircējam ir tiesības atcelt pasūtījumu šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

3.3. Pircējam ir tiesības iegādātās preces apmainīt vai atdot atpakaļ šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.

3.4. Pircējam ir citas tiesības, kas noteiktas stamars.lv, tai skaitā šajos Noteikumos, Privātuma politikā, un Latvijas Republikas tiesību aktos.

3.5. Pircējam, izmantojot stamars.lv, jāpilda savas saistības, jāievēro šie Noteikumi, Privātuma politika, citi stamars.lv ietverti nosacījumi, un Pircējs nedrīkst pārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus.

3.6. Pircējam ir jāsamaksā par pasūtītajām precēm vai pakalpojumiem un tie jāpieņem šo Noteikumu noteiktajā kārtībā. Ja Pircējs izvēlas precēm braukt pakaļ pats, Pircējam tās jāizņem Stamars SIA noliktavā Pakalniešu ielā 7, Rīgā, LV-1024, pēc pasūtījuma izpildes apstiprinājuma saņemšanas.

3.7. Pircējs nodrošina patiesu un pareizu informāciju savā kontā. Ja Pircējs ir aizmirsis pieejas datus savam klienta kontam, Pircējs griežoties pie Pārdevēja tos var atjaunot.

4. Pārdevēja tiesības un pienākumi

4.1. Pārdevējam ir tiesības, bez iepriekšēja brīdinājuma, atcelt Pircēja pasūtījumu, ja Pircējs neveic priekšapmaksas rēķina apmaksu priekšapmaksas rēķinā norādītajā termiņā.

4.2. Pārdevējam ir tiesības pēc saviem ieskatiem un bez atsevišķas Pircēja piekrišanas Pircēja izvēlētās preces (grozā esošās konkrētā pārdevēja preces) sadalīt atsevišķos pasūtījumos, ja vien Pircējs pirms pasūtījuma apstiprināšanas neizvēlas visas grozā esošās preces iegādāties vienā pasūtījumā. Šādas sadalīšanas gadījumā papildu pakalpojumu (piemēram, preču piegāde, uznešana u. c.) izmaksas konkrētajam pasūtījumam attiecīgi tiks sadalītas atsevišķiem pasūtījumam un aprēķinātas katram pasūtījumam atsevišķi, tāpēc tās var atšķirties no preces aprakstā norādītās pakalpojuma cenas. Pārdevējam ir citas tiesības, kuras noteiktas šajos Noteikumos, Privātuma politikā, citos stamars.lv nosacījumos un Latvijas Republikas tiesību aktos.

4.3. Pārdevējs apņemas Pircēja pasūtījumus izpildīt šajos Noteikumos noteiktajā kārtībā un sazināties ar Pircēju, izmantojot pircēja stamars.lv Kontā norādītos saziņas datus un nekomunicēt ar Pircēju citos kanālos, izņemot gadījumus, kuri skaidri noteikti šajos Noteikumos vai stamars.lv vietnē. Pircējam, neatkarīgi no stamars.lv Konta iestatījumos atzīmētajām saziņas preferencēm, uz norādīto e-pasta adresi vienmēr tiks nosūtīti paziņojumi, kas nepieciešami pakalpojuma nodrošināšanai, t.i. pasūtījumu izpildei, preču piegādei vai Pircēja informēšanai par pasūtījuma statusu.

4.4. Pārdevējs un stamars.lv apņemas ievērot Pircēja privātumu, Pircēja Personas datus apstrādāt tos tikai Noteikumu, Privātuma politikas, stamars.lv citu noteikumu un Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu noteiktajā kārtībā.

4.5. Ja Pārdevējs svarīgu apstākļu dēļ nespēj Pircējam piegādāt pasūtīto Preci, stamars.lv var piedāvāt līdzīgu vai analoģisku preci, par to informējot Pircēju vienā no Pircēja norādītajiem saziņas veidiem (zvanot pa tālruni, sūtot īsziņu un/vai e-pastu). Ja Pircējs nepiekrīt, ka konkrētā Pārdevēja prece tiek aizstāta, Pārdevējs, apņemas atmaksāt Pircējam naudu 14 (četrpadsmit) darba dienu laikā, ja ir veikta priekšapmaksa, un visos gadījumos anulēt pasūtījumu.

4.6. Pārdevējs apņemas izpildīt pārējos pienākumus, kurus tam uzliek Noteikumi un Latvijas Republikas tiesību akti.

5. Preču cenas, apmaksas kārtība un termiņi

5.1. Preču cenas stamars.lv norādītas, ieskaitot PVN (tur, kur tas tiek piemērots) tādā apmērā, kāds tiek piemērots konkrētajā laikā Latvijas Republikā. Juridiskās personas var izvēlēties cenas attēlojumu arī bez PVN.

5.2. Gadījumā, ja PVN likme mainītos laika periodā no pasūtījuma dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN apmēra izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās pirms PVN likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas izmaiņām rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties Preci par cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN likmi vai atsaukt pasūtījumu. Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties 10 (desmit) darba dienu laikā, izmantojot tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs par to tiek informēts rakstiski.

5.3. Pārdevējs tiesīgs mainīt cenas. Preces tiek pārdotas par cenām, kas ir spēkā pasūtījuma izveidošanas laikā.

5.4. Preču apmaksas veidi:
5.4.1.
Skaidrā naudā saņemot pasūtījumu – Preču saņemšana noliktavā Pakalnīšu ielā 7, Rīgā, LV-1024;
5.4.2. Ar
Debetkarti vai kredītkarti– tiešsaistes maksājums pasūtījuma noformēšanas brīdī jebkuram piegādes veidam vai saņemot Preces noliktavā Pakalnīšu ielā 7, Rīgā, LV-1024;
5.4.3.
Maksājums internetā/bank link - tiešsaistes maksājums pasūtījuma noformēšanas brīdī jebkuram piegādes veidam vai saņemot noliktavā Pakalnīšu ielā 7, Rīgā, LV-1024;
5.4.4.
Pārskaitījums – visiem piegādes veidiem.

5.5. Ja maksājums par precēm netika saņemts, pasūtījums netiks izpildīts, izņemot gadījumus, kad klients izvēlas maksājuma veidu, kas ļauj veikt maksājumus pasūtījuma saņemšanas (pieņemšanas) brīdī fiziskai personai un/vai ir noslēgts atsevišķs līgums ar citādiem apmaksas noteikumiem – juridiskām personām.

5.6. Ja starp pusēm ir noslēgts līgums, cenas vai cenas veidošanās mehānisms var būt noteikts noslēgtajā līgumā, attiecīgi atainojot pielīgto cenu Pircēja kontā. Šādas cenas var atšķirties no vietnē stamars.lv norādītājām cenām.

5.7. Preču cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas un piegādes izdevumus. Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir norādīts stamars.lv, var mainīties. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā Piegāde. Piegādes maksa tiek iekļauta preču pirkuma dokumentā.

5.8. Pasūtījums tiks apstrādāts, pēc samaksas par precēm saņemšanas, izņemot gadījumus, kad Pircējs norēķināsies par Precēm to saņemšanas brīdī Pakalniešu iela 7.

5.9. Piekrītot Noteikumiem, Pircējs piekrīt, ka preču pirkuma dokumenti (turpmāk tekstā saukti Rēķini), kuri vienlaikus ir arī preču garantijas apliecinājuma dokumenti, viņam var tikt izsniegti fiziski kopā ar precēm vai tūlīt pēc pasūtījuma izpildīšanas elektroniski nosūtīti uz e-pasta adresi, kas norādīta Pircēja reģistrācijas formā. Rēķinos tiek norādīti Pārdevēja rekvizīti, izvēlētās preces, to daudzums, piešķirtās atlaides, piegādes maksa, preču galīgā cena, ieskaitot visus nodokļus, un visi citi dati, kurus nosaka grāmatvedību regulējošie tiesību akti. Pircēja iegādāto preču sarakstus var apskatīt stamars.lv sadaļas Mans konts apakšsadaļā Pirkumi.

5.10. Pēc tam, kad Pārdevējs ir apstiprinājis pasūtījumu, Preču cena var mainīties tikai izņēmuma gadījumos, kad preces cena ir mainījusies informācijas sistēmu tehniskas kļūdas, acīmredzamu (neuzmanības) kļūdu labošanas vai citu objektīvu, no Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ. Ja šādā gadījumā Pircējs nepiekrīt iegādāties preci par jauno cenu, Pircējs var atcelt pasūtījumu, 2 (divu) darba dienu laikā par to informējot Pārdevēju, izmantojot stamars.lv e-veikala vietnē norādīto kontaktinformāciju. Pēc pasūtījuma anulēšanas šajā punktā noteiktajā kārtībā Pārdevējs apņemas atmaksāt Pircējam visas summas, kuras viņš samaksājis par anulēto pasūtījumu.

5.11. Tiešsaistes maksājumu sistēmu apkalpo „Paysera LT“, UAB. Sīkaka informācija ir pieejama www.paysera.lv. Par norēķiniem ar PayPal sīkāka informācija ir pieejama www.paypal.com

6. Preču piegāde

6.1. Pasūtot preces, Pircējs var izvēlēties vienu no piedāvātajiem preču piegādes veidiem, kuri norādīti vietnē stamars.lv. Izvēloties piegādes veidu tiek atspoguļota arī piegādes maksa.

6.2. Preču piegādi Pārdevējs veic darba dienās laika periodā no plkst. 8:00 līdz 17:00. Ja preces piegādā loģistikas partneris, piegādes dienas un laiks var mainīties. Pārdevējs un Pārdevēja loģistikas partneris nodrošina preču piegādi līdz Pircēja pasūtījumā norādītās adreses galvenajai ieejai.

6.3. Pircējs bez maksas var izņemt preces noliktavā, Pakalniešu ielā 7, Rīgā, LV-1024 pēc pasūtījuma izpildes apstiprinājuma saņemšanas darba dienās no 10:00 līdz 17:00.

6.4. Ja Pircējs ir juridiska persona, Pārdevējs veic piegādi uz Pircēja norādītu adresi un Pircējs nodrošina, ka tā pārstāvis pieņem preces vai pakalpojumus. Pārdevējam nav jāpārbauda personu identitāte, kuras atrodas piegādes vietā un nodrošina pieņemšanu.

6.5. Pārdevējs dara visu iespējamo, lai pasūtījumu piegādātu nolīgtajā laikā, bet ne vienmēr tas ir iespējams. Pārdevējs neuzņemas atbildību par piegādes laika neievērošanu, ja atkāpe notikusi Pircēja dēļ vai citu nenovēršamu (satiksme, ceļu remonts utml.) apstākļu iespaidā.

6.6. Pārdevējs dara visu iespējamo, lai pasūtījumu pilnībā izpildītu. Ja, komplektējot pasūtījumu, Pārdevējs konstatē, ka pasūtītā prece ir izpirkta, Pārdevējs tiesīgs, izmantojot Pircēja norādīto saziņas kanālu, kontaktēties ar Pircēju par pasūtītās, bet neesošās preces aizstāšanu.

6.7. Ja tiek iesniegta nepilnīga vai neprecīza informācija (personas dati) vai tā tiek iesniegta formātā, kas nav noteikts tīmekļa vietnē (piem. mobilais tālruņa numurs), uzņēmums vai partneris, kas veic piegādi, nespēs piegādāt preces.

6.8. Ja Stamars nespēj piegādāt pasūtītās preces pircēja/ saņēmēja apstākļu dēļ, preces tiks atgrieztas noliktavā un tiks uzskatīs, ka Stamars ir izpildījis savu pienākumu piegādāt preces un uzņēmumam būs pamatotas tiesības atteikt samaksātās piegādes maksas atmaksu.

6.9. Ja Pircēju paredzētajā piegādes laikā/dienā nevar sazvanīt un Pārdevēja kurjeram nav iespējas nodot preces Pircējam, kurjers turpina ieplānoto reisu un preces atgriežas Pārdevēja noliktavā.

6.10. Ja iepriekš minēto iemeslu dēļ prece nevar tikt nodota pircējam, Pircējam noteiktā kārtībā tiks atgriezta par precēm samaksātā nauda. Pārdevējam ir tiesības no Pircējam atmaksājamās summas ieturēt preču piegādes izdevumus.

6.11. Pieņemot no Pārdevēja kurjera preces, Pircējs pārbauda sūtījuma stāvokli, piegādāto preču atbilstību pasūtījumam un piegādes pavaddokumentam. Ja Pircējs nav izteicis aizrādījumus par iepriekš minēto, sūtījums ir uzskatāms par piegādātu atbilstoši veiktajam pasūtījumam un pienācīgā kvalitātē.

6.12. Tajos gadījumos, kad preču pieņemšanas laikā Pircējs ir konstatējis, ka sūtījumā nav atbilstošā preču daudzuma vai piegādātās preces neatbilst tā pasūtītajām precēm un tas nav norādīts preču pirkuma dokumentā, Pircējam preču pieņemšanas laikā par to jāinformē Pārdevēja kurjers. Ja prece ir nekvalitatīva, Pircējs šādu preci nepieņem un atgriež Pārdevēja kurjeram. Par atgrieztām precēm samaksātā nauda tiks noteiktā kārtībā atmaksāta Pircējam.

6.13. Preces kļūst par Pircēja īpašumu, un nejaušas nozaudēšanas vai bojājuma risks tiek nodots Pircējam no preču piegādes brīža.

7. Preču kvalitātes garantija un derīguma termiņš

7.1. Preces ražotāji var piešķirt noteiktām precēm kvalitātes garantiju, kas ir spēkā preču ražotāja noteiktā laika posmā. Ja precei ir piešķirta ražotāja garantija, tās termiņi, kā arī citi nosacījumi norādīti preču aprakstos un ar precēm izsniegtajā garantijas apliecinājuma dokumentā. Ja atsevišķa garantijas apliecinājuma dokuments nav pievienots, par garantijas apliecinājumu kalpo preču pirkuma dokuments jeb rēķins.

7.2. Precēm ir spēkā atbilstošajos tiesību aktos noteiktās kvalitātes garantijas.

7.3. Pārdevējs norāda, ka preces attēls, kas redzams vietnē stamars.lv nav tieši tā pati prece, kuru piegādā Pircējam, bet kopējs preci raksturojošs attēls un tamdēļ prece no attēlā redzamā var atšķirties izmēra, formas un krāsas ziņā. Preces īpašības norādītas pie katras preces apraksta un Pārdevējs atspoguļo preču ražotāja norādītās preču īpašības. Par preču īpašības raksturojošo  informāciju ir atbildīgs preču ražotājs. Pārdevējs nedod nekādu garantiju, ka prece visos gadījumos atbildīs Pircēja vēlmēm. Ja Pircējs nav apmierināts ar preces kvalitāti, Pircējs noteiktā kārtībā var atteikties no konkrētās preces.

8. Patērētāja atteikuma tiesības

8.1. Pircējam – fiziskai personai ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības un atkāpties no vietnē stamars.lv noslēgtā preču pirkuma līguma. Atteikuma tiesības var tikt izmantotas tiesību aktos, šajos Noteikumos un citos attiecināmos stamars.lv izdotajos nosacījumos noteiktā kārtībā. Atteikuma tiesības var izmantot tikai Pircējs, kurš atbilstoši tiesību aktiem atzīstams par patērētāju, tas ir fiziska persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties vai ir iegādājusies preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tā saimniecisko vai profesionālo darbību. Pircējam – juridiskai personai atteikuma tiesības ir atrunātas savstarpēji noslēgtā līgumā.

8.2. Pircējam ir tiesības atteikties no pasūtītās preces 14 dienu laikā, par to paziņojot stamars.lv klientu apkalpošanas daļai , vai rakstot e-pastu uz market@stamars.lv Pircējs var iesniegt brīvas formas paziņojumu, kurā norādīts Pircēja vārds, uzvārds, kontakttālrunis, pasūtījuma datums un prece/pakalpojums attiecībā uz kuru Pircējs ir izmantojis atteikuma tiesību.

8.3. Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas laikā līdz preces atgriešanai Pārdevējam.

8.4. Uzsākot iegādātās preces lietošanu, jūs apliecinat, ka tā atbilst pasūtītajai un vairs nevar tikt atgriezta.

8.5. Pircējs ir atbildīgs par tiešajām izmaksām, kas saistītas ar šādu preču atgriešanu.

8.6. Kārtība kādā preces tiek atgrieztas un kā tiek atmaksāta nauda aprakstīta sadaļā Līgumam neatbilstošu preču atgriešana.

8.7. Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:

  • pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja Pircējs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts. Šis noteikums neattiecas uz līgumiem, ja līguma priekšmets ietver gan preci, gan pakalpojumu;

  • prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;

  • Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;

  • prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;

  • Pircējs ir pieprasījis Pārdevējam vai pakalpojuma sniedzējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs, ierodoties pie Pircēja, sniedz papildu pakalpojumu vai piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajiem papildu pakalpojumiem vai precēm;

  • citos 20.05.2014. g. Ministru kabineta noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” paredzētajos gadījumos.

8.8. Preces no kurām Pircējs ir atteicies un kuras ir tikušas piegādātas, ir jāatgriež 14 dienu laikā no to saņemšanas dienas. Atgriežot preces, tām ir jābūt oriģinālajā iepakojumā, neatvērtām. Precēm nedrīkst būt norautas vai sabojātas etiķetes, aizsargplēves u.tml. Preces jāatgriež pilnā to komplektācijā un kopā ar tām pievienotajām lietošanas instrukcijām u.tml. Ja Pircējs nevar nodrošināt šīs prasības, stamars.lv patur tiesības Pircējam neizmaksāt naudu par atgrieztajām precēm.

9. Līgumam neatbilstošu preču atgriešana

9.1. Pircējs- juridiska persona neatbilstošu preču atgriešanu piesaka kārtībā, kāda noteikta pušu noslēgtā līgumā, bet, ja tāda nav, tad neatbilstošas preces atgriešana tiek pieteikta Noteikumos minētajā kārtībā.

9.2. Pircējs - fiziska persona pieteikumu par neatbilstošas preces atgriešanu piesaka Patērētāju tiesību aizsardzības likumā un šajos Noteikumos turpmāk noteiktā kārtībā.

9.3. Ja Pircējs pēc pasūtījuma saņemšanas, bet ne vēlāk kā preces garantijas termiņā, ir konstatējis, ka prece ir bojāta un/vai sliktas kvalitātes, Pircējs raksta pieteikumu stamars.lv klientu apkalpošanas daļai uz e-pastu market@stamars.lv, detalizēti aprakstot preces bojājumu un pievieno fotogrāfiju ar bojāto preci.

9.4. Precēm, kurām ir garantijas termiņš un ir konstatēts preces defekts (kurš nav radies neatbilstoši lietojot vai glabājot preci), Pircējs var atgriezt garantijas termiņa laikā.

9.5. Preces Pircējs uz sava rēķina atgriež, nosūtot vai nododot uz Stamars SIA adresi Pakalniešu iela 7, Rīga, LV-1024. Preču nodošana ir iespējama darba dienās no 10:00 līdz 17:00 pirms tam vienojoties ar Pārdevēju par atgriešanas laiku. Vienojoties ar Pārdevēju, preces var tikt nodotas Pārdevēja pārstāvim (kurjeram).

9.6. Pircēja sūdzības tiek izskatītas 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā nav iespējams atbildēt uz Pircēja sūdzību, Pārdevējs nekavējoties rakstiski informē par to Pircēju, norādot pagarinājuma nepieciešamību un saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta.

9.7. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai. Netiek pieņemtas lietotas preces, preces, kuras higiēnas apsvērumu dēļ nevar pieņemt atpakaļ, jo to iepakojums ir atvērts, preces kuras nav pilnīgā komplektācijā, kā arī prece, kuru bojājumi ir radušies Pircējam neatbilstoši glabājot preci. Preces jāatgriež atbilstoši iepakotas oriģinālajā iepakojumā un pilnā komplektācijā. Ja prece neatbilst minētajam, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu.

9.8. Pircējs var vienoties ar Pārdevēju par preču apmaiņu pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem. Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības jums.

9.9. Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt jūsu iespējas izmantot preci, jūs nevarat prasīt, lai Pārdevējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu.

9.10. Ja Pārdēvējs nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtītās preces nav pieejamas, viņš par to informēs jūs un atmaksās jums visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 30 kalendāra dienu laikā no dienas, kad Pārdevējs saņēmis jūsu pasūtījumu.

9.11. Preču, kuras Pircējs, izmantojot atteikuma tiesības vai sakarā ar preču neatbilstību līgumam, noteiktā kārtībā ir atgriezis atpakaļ Pārdevējam, cenu Pārdevējs atmaksā Pircējam, trīsdesmit dienu laikā pēc preces pieņemšanas, pārskaitot uz kontu no kura veikta preces apmaksa.

9.12. Preču atgriešanas izdevumus, izņemot ja tiek atgrieztas līguma noteikumiem neatbilstošas preces, sedz Pircējs.

9.13. Ja netiek piegādāta kāda no pasūtītajām precēm, tās vērtība tiek atlīdzināta ar pārskaitījumu Pircēja klienta profilā norādītajā kontā 3-5 darba dienu laikā. Informācija par naudas atgriešanu tiks nosūtīta uz Pircēja klienta profilā norādīto e-pasta adresi.

10. Ražotāja garantija un ražotāja garantijas apkalpošanas pieteikšana

10.1. Dažām Pārdevēja pārdodamajām Precēm tiek nodrošināta ražotāja garantija. Informācija par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir norādīti ražotāja garantijā, kas iesniegta ar Precēm.
Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām Precēm.
Preces ražotāja garantijas saistības ir spēkā tikai tādā gadījumā, ja nav pārkāpti Preces ekspluatācijas noteikumi. Pirms Preces lietošanas Pircējam rūpīgi jāizlasa Preces ekspluatācijas instrukcija, ja tāda ir.

10.2. Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties vai uzdodot jautājumus, rakstot uz e-pastu market@stamars.lv.

10.3. Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 7 līdz 30 (septiņām līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas apkalpošanas process var ilgt no 14 līdz 70 (četrpadsmit līdz septiņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura. Uzsveram, ka visos gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies īstenot pēc iespējas īsākā laika periodā.

10.4. Nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3 (trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam, izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u. tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā, Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt utilizēta. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē palikušo Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās saistībā ar šādu Preces iznīcināšanu.

11. Atbildība

11.1. Pircējs ir atbildīgs par prettiesiskām darbībām, kuras veic, izmantojot stamars.lv.

11.2. Reģistrējoties kontā Pircējs ir atbildīgs par savu pieteikšanās datu glabāšanu un/vai nodošanu trešajām personām. Ja stamars.lv sniegtos pakalpojumus izmanto trešā persona, piesakoties vietnē   stamars.lv pieteikšanās datiem, Pārdevējs šo personu uzskata par Pircēju.

11.3. Pārdevējs tiek atbrīvots no jebkādas atbildības gadījumos, kad zaudējumi rodas tāpēc, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja ieteikumus un savas saistības, nav iepazinies ar šiem Noteikumiem un Privātuma politiku, stamars.lv citiem nosacījumiem, kaut gan šāda iespēja viņam tika dota.

11.4. Ja stamars.lv ir saites uz citu trešo personu vietnēm, tad stamars.lv negarantē, ka informācija, kuru var redzēt, sekojot šīm saitēm, ir pareiza, pilnīga vai precīza. Par trešo personu sniegtās informācijas saturu, tās pareizību, pilnīgumu un precizitāti atbild trešās personas, stamars.lv nav pienākuma pārbaudīt pārsūtīto vai saglabāto ārējo informāciju vai atklāt nelikumīgas darbības.

11.5. Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem izdevumiem vai zaudējumiem, kas radušies jebkādā veidā saistībā ar vietnes stamars.lv apmeklēšanu vai lietošanu. Vietnē stamars.lv norādītā informācija nekādā gadījumā nav uzskatāma par padomu vai aicinājumu iegādāties vai pārdot kādu preci, vai pakalpojumu, vai arī par kādu citu Pārdevēja ieteikumu. Pārdevējs neapliecina un negarantē to, ka šī vietne/ vai caur to internetā sniegtie pakalpojumi darbosies nekļūdīgi vai bez pārtraukumiem.

11.6. Pārdevējs, ievērojot sistēmas iespējas un kapacitāti, tiesīgs dzēst Pircēja klienta kontu, ja vietne stamars.lv netiek lietota ilgāk kā divus gadus. Ja Pircējs regulāri pārkāpj Noteikumus, mēģina kaitēt Pārdevējam vai sistēmas darba stabilitātei un/vai drošībai, Pārdevējs tiesīgs bloķēt vai dzēst Pircēja kontu.

12. stamars.lv mārketinga aktivitātes

12.1. Pārdevējs pēc saviem ieskatiem vietnē stamars.lv var uzsākt un izbeigt dažādas akcijas, loterijas vai spēles.

12.2. Lojalitātes programmas ietvaros un konkrētu akciju laikā stamars.lv saviem Pircējiem var piešķirt virtuālo naudu – stamars.lv naudu, ar kuru var norēķināties par stamars.lv iegādātajām un  stamars.lv pārdodamajām precēm.

12.3. Ja Pircējs iegādājas preci, par kuru Pārdevējs papildus piešķir arī noteiktu summu stamars.lv naudas nākamajam pirkumam, bet Pircējs izmanto Noteikumos paredzētās tiesības atkāpties no pirkuma līguma, summa, kas Pircējam piešķirta atbilstoši minētajiem nosacījumiem, tiek anulēta.

12.4. Ja Pircējs, iegādājoties preci, ir izlietojis konkrētu stamars.lv naudas summu preces apmaksai un Pircējs izmanto šajos Noteikumos paredzētās tiesības atkāpties no pirkuma līguma, iztērētā  stamars.lv naudas summa tiek ieskaitīta atpakaļ Pircējam. Informāciju par atmaksāto stamars.lv naudas summu Pircējs var pārbaudīt savā kontā stamars.lv.

12.5. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt akciju vai spēļu noteikumus, kā arī tās atcelt. Pārdevējam arī ir tiesības vienpusēji, bez iepriekšēja brīdinājuma, mainīt stamars.lv naudas saņemšanas un izmantošanas noteikumus un kārtību , kā arī tos atcelt. Jebkādas akciju noteikumu, stamars.lv naudas saņemšanas un izmantošanas preču apmaksai kārtības izmaiņas vai atcelšana ir spēkā no izmaiņu ievietošanas stamars.lv brīža, ja vien attiecīgajām izmaiņām nav pievienots datums, kad tās stājas spēkā.

12.6. Akcijas piedāvājumu jeb promo kodi un to izmantošana: Promo kods ir unikāls burtu un /vai ciparu virknējums, ar kuru var iegādāties preces ar noteiktu atlaidi vietnē stamars.lv. Šie kodi ir unikāli un katrs no tiem var sniegt dažāda lieluma atlaidi, kas piemērojama visam sortimentam vai tā daļai, ar atšķirīgu derīguma termiņu un dažādiem lietošanas nosacījumiem. Dažos gadījumos atlaides kods var netikt piemērots, ja netiek sasniegta minimālā pasūtījuma summa. stamars.lv akcijas kods piešķir cenas atlaidi vai norāda, ka Pircējs vēlas konkrētajam pasūtījumam izmantot akcijas piedāvājumu ar dāvanu. stamars.lv akcijas koda lauks ir pieejams tikai reģistrētiem lietotājiem. Pēc akcijas koda ievadīšanas, atlaide no kopējās pasūtījuma summas tiks piešķirta pasūtījuma apstrādes brīdī. Akcijas kods ir izmantojams vienā pirkuma reizē un tam norādītajā termiņā. To nav iespējams dalīt vairākos pirkumos. Atlaižu piedāvājumi ar dāvanām nesummējas.

13. Informācijas apmaiņa

13. 1. stamars.lv šajos Noteikumos, stamars.lv citos nosacījumos un Privātuma politikā noteiktajā kārtībā visus ziņojumus nosūta uz Pircēja reģistrācijas vai preču pasūtīšanas laikā norādīto e-pasta adresi.

13.2. stamars.lv kontakti: Tālr. +371 67520116, +371 27850656, E-pasts: market@stamars.lv

13.3. Darba laiks darba dienās (no pirmdienas līdz piektdienai) no plkst. 9:30-17:00

14. Nobeiguma noteikumi

14.1. Šie Noteikumi ir izstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem.

14.2. Attiecībām, kas rodas uz šo Noteikumu pamata, tiek piemēroti Latvijas Republikā spēkā esošie piemērojamie tiesību akti.

14.3. Visas nesaskaņas, kas rodas sakarā ar šo Noteikumu izpildi, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā, strīds tiek risināts Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.

14.4. Ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja sagatavotajai un stamars.lv pārsūtītajai atbildei uz rakstisku Pircēja pretenziju, tad Pircējs (fiziska persona, patērētājs) savu pieprasījumu/sūdzību par stamars.lv iegādāto preci var iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram vai Patērētāju strīdu risināšanas komisijā, vietnē www.ptac.gov.lv.